Klasyczna krwista czerwień... z nutką szaleństwa ;) MiniMAX quick dry & long lasting 842, Eveline Cosmetics ~ In my secret world...

czwartek, 17 października 2013

Klasyczna krwista czerwień... z nutką szaleństwa ;) MiniMAX quick dry & long lasting 842, Eveline Cosmetics

Nie wiem jak firma Eveline Cosmetics to robi, ale ich oferta lakierów MiniMAX to prawdziwa feeria barw! Mam ich już w swoich zbiorach spory zapas, a całkiem niedawno dołączył do nich nowy kolega :) Krwista  czerwień, klasyczna w każdym calu, oznaczona numerkiem 842


O lakierach pisałam już na blogu dwukrotnie, zresztą pewnie każda z Was ma choć jeden z nich i wie jak się spisują. Cienki pędzelek, który idealnie dociera w każdy zakamarek paznokcia. Idealna konsystencja, lakier nie smuży, nie tworzy zacieków. Dobre krycie - z reguły wystarczają dwie warstwy, by płytka nabrała pięknego i głębokiego koloru. Trwałość też całkiem przyjemna, może nie jest to obiecane przez producenta 9 dni, ale 4-5 na pewno. Ekspresowe wysychanie i komfort przy zmywaniu - nawet najciemniejsze kolory schodzą bez problemów, nie odbarwiają płytki ani skórek.
 

842 na paznokciach prezentuje się tak:




A że przy lakierowych porządkach znalazłam sondę, którą kupiłam jakiś czas temu, postanowiłam pokusić się o małe zdobienie. Proszę o wyrozumiałość, nie mam ani wprawy ani zdolności w tym kierunku, w dodatku za szybko położyłam top coat i niektóre kropki się rozjechały...





Do zdobienia użyłam:


- Eveline MiniMAX 842
- Wibo Trend edition wedding time nr 2
- Max Factor Max Effect 36
- Golden Rose Gel Like top coat
- sonda Avon



Lakier Eveline MiniMAX otrzymałam w ramach współpracy z drogerią UHOLKI.PL


Lubicie czerwień na paznokciach, czy stawiacie raczej na mniej klasyczne kolory?

69 komentarzy:

  1. Śliczna czerwień :) aktualnie również mam na paznokciach lakier z tej serii, też coś pod czerwień, bordo o nr 601 :) Z ciekawości, jak sprawuje się u Ciebie ten Top Coat z GR? Ja go ostatnio wyciągnęłam i tak zgęstniał, że już ciężko nim malować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, o to samo zapytałam poniżej.. Mi również zgęstniał i nie chce schnąć.. nawet przez całą noc ma z tym problem.. dlatego odłożyłam go na bok, mimo że dawał naprawdę fajny efekt..

      Usuń
    2. o kurcze, ale mnie zmartwiłyście... ja mam go od niedawna, kupiłam za namową bratowej która jest nim zachwycona. jak na razie nie zmienił konsystencji i sprawuje się dobrze, po jakim czasie z waszymi zaczęło się coś dziać?

      Usuń
    3. Ja mam go już chwilę - jakieś 7 miesięcy, ale nie używałam go dużo razy, więc zbyt często otwierany nie był. Leżał sobie dobrze zakręcony ... Ale już gdzieś o nim słyszałam, że jest dobry, ale bardzo szybko gęstnieje :(

      Usuń
    4. ja mam go dużo krócej - miesiąc, może troszkę ponad. Mój trochę zgęstniał, ale to nie największy problem. Najgorsze, że schnie trzy razy dłużej niż wcześniej.
      Ale za to pięknie nabłyszcza :)
      No i nie wolno go stosować pod lakier, bo odchodzi potem płatami. A kobieta w sklepie powiedziała, że jak najbardziej pod lakier się nadaje - znawczyni..;/

      Usuń
    5. ja też mam około miesiąca, może ciut dłużej... jak na razie wysycha dość szybko i nic niepokojącego się z nim nie dzieje ale będę się mu bacznie przyglądać ;)
      a pod lakier bym go nie kładła - kobieta chyba strasznie chciała Ci go sprzedać więc serwowała każdy kit...

      Usuń
  2. Słyszałam że są to dobre lakiery.
    Ładna czerwien.
    Też mam ten patyczek do zdobien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z nich naprawdę zadowolona - dobra jakość w śmiesznie niskiej cenie :)

      Usuń
  3. piekny kolorek :) też mam ten pędzelek z Avonu i dośc dobrze sie spisuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bawiłam się z nim po raz pierwszy ale na pewno nie ostatni ;)

      Usuń
  4. Jak zwykle czerwień to mój ulubiony odcień na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień bardzo lubię, mimo, że ostatnio odstawiłam ją na bok ; ) Kropeczki urocze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wracam do niej po letniej przerwie, kiedy to na paznokciach królowały pastele ;)

      Usuń
  6. Przepiękna czerwień :) A zdobienie fajne :) Też czasem mi top rozmazuje lakier, nawet jak wyschnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydawało mi się że wystarczająco długo odczekałam...

      Usuń
  7. Świetne biedroneczki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy to w zamyśle miały być biedronki ale dzięki za miłe słowa ;)

      Usuń
  8. "oczy" na paznokciach są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNA CZERWIEN,OD DAWNA MARZY MI SIE TAKI KOLOR NA PAZURACH :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie Ci wyszły te ozdóbki:)ładne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwień piękna ;) Lekko rozjechane kropki właśnie dały bardzo fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też lubię te lakiery. Pisałam o nich kiedyś.:) tę czerwień też mam w swojej kolekcji, ale czeka na jakąś specjalną okazję.. :)

    Ps. jak u Ciebie sprawuje się top coat od Golden Rose? ten na zdjęciu?;] też go mam i jestem ciekawa opinii, bo mój coś zaczyna mnie zawodzić po pewnym czasie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny odcień, śmiesznie wygląda z kropeczkami :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię czerwień na paznokciach, wiadomo, klasyka. Strasznie kobiecy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszło ,te zdobienia bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny odcień!! Nie taka klasyczna czerwień, przyciąga spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie uwielbiam klasyczną czerwień :) Właśnie mam taką na paznokciach! Ale mój lakier to O.P.I :)

    Facebook like?, Youtube subskrypcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki konkretnie odcień O.P.I.? - mam chrapkę na kilka z nich :)

      Usuń
  18. Prześliczne masz paznokcie! I idealne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwień na paznokciach bardzo lubię, fajny pomysł na zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekny kolor, idealny i elegancki, dobry na każdą okazję.I Rzeczywiscie 4-5 dni utrzymuje sie na pazurkach?

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna ta czerwień, no i mani fantastyczne wyczarowałaś...

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czerwień, różne odcienie czerwieni królują na mojej półce z lakierami do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor :) ahh ostatnio mam manię na kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerwień zawsze na czasie :D
    Podoba mi się w klasycznym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz śliczny kształt pazurków :)
    Czerwień lubię i mam kilka "soczystych odcieni" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo kobieca i sexowna czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolorek:)
    Czerwień chyba zawsze będzie na topie:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam lakiery MiniMax, a ta czerwień jest po prostu obłędna! Bardzo seksowny i kobiecy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po letnich szaleństwach (ach ta fuksja) przyszedł czas na powrót do klasyki :)

      Usuń
  29. Fajne pawie oczka :) A te lakiery to jedne z najlepszych w tej klasie cenowej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. miałam jeden lakier z tej serii, był naprawdę fajny, ten kolorek Twój świetnie prezentuje się na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam wiele lakierow eveline i uwielbiam je a czerwien bardzo ladna taka elegancka jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham wszelkie czerwienie :) ale fajnie je ozdobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

Tagi

#‎ambasadorkalpm‬ (2) #klubelfapharm (2) +3d hyaluron fusion (1) 01 almond (1) 16H Super Long Lasting Shine Liquid Tint Glo (1) 2w1 Szampon z Odżywką (1) 3 in 1 rich care formula (1) 3in1 reinigung peeling maske (1) 3w1 (1) 3w1 żel peeling maseczka (1) 5 % (1) 5 drogocennych olejów (1) 50 Glitterazzi (1) 55 Get The Blues (1) 60 seconds (1) 7 Herbs Scrub for lips (1) 713 South Beach (1) 8 w 1 (1) 9w1 total action (1) aa (3) absolute (1) accos (1) adidas (6) Ados Cosmetics (3) after party (1) agafia (1) Age Defense (1) Age Protect (1) ahava (3) ajurwedyjski szampon do włosów (1) akademia makijażu (1) akcja maliny (1) aktywna maseczka termiczna (1) aktywny reduktor zmarszczek 5D (1) algae (1) Algowe serum do kąpieli z zieloną herbatą (1) Almond Cream with Hibiscus (1) aloe soothe (1) aloe vera (1) aloes (3) Aloesowe chusteczki złuszczające do twarzy (1) alter medica (3) alterra (7) Alva (2) ambasadorka (6) ampułki (1) androgyne (1) annabelle minerals (1) Anti Wrinkle (1) Aphrodite (1) apis (1) apteczka agafii (1) Aqua π Cosmetics (1) Aqualia Thermal Spa (1) arbuzowe mydło z czarnuszką (1) Arbuzowy peeling do ciała (1) argan & marula (1) argan & zioła (5) argan + keratin (1) argan oil (5) argan shower gel (1) arganowa maska 8 w 1 (1) arganowy suchy olejek do ciała (1) arganowy szampon 8 w 1 (1) Arnica (1) Art de Lautrec (1) astor (3) ateraz.pl (1) atrament do ust (1) Aubrey Organics (2) avetpharma (3) avon (17) Avon Volumising Shampoo Raspberry & Hibiscus (1) Ayurveda Hair Mask (1) azjatycki lotos (1) babeczki (5) babeczki kokosowo-limonkowe (1) babydream (1) babysmile (1) Bahama Breeze (1) balea (28) Balea Jeden Tag Shampoo Himberee (1) balea young (1) balnea foot (1) balsam do ciała (10) balsam do ciała w kostce (2) balsam nawilżająco-ujędrniający (1) balsam ochronny (1) balsam ratunek dla ciała (1) balsam regenerujący (1) Balsamo volumizzante protettivo (1) Bałtyk (2) bambino (1) bandi (5) bangla.pl (68) bartolini (1) barwa (18) barwa ziołowa (1) barwy harmonii (2) basil element (1) Bath & Body Works (2) Bath and Body Works (1) Bath Caviar (1) bath serum with green tea (1) batiste (2) batony energetyczne (1) baza pod cienie (1) Baza pod makijaż (2) Baza pod makijaż matująca i redukująca zaczerwienienia (1) Baza pod makijaż wygładzająca i przedłużająca trwałość makijażu (1) BB Magic Lip Gloss (1) BBW (1) be beauty (15) be fit (3) Beautiful Berries (1) beauty shine (1) beauty touch (2) beautyface (4) Bebi Kids (1) Beer Cosmetics (3) beer fingers (1) Belamcanda Body Butter (1) beliso (1) bell (1) Better Than False Lashes (1) beyonce (1) Beyonce Midnight Heat (1) Bi-es (2) białe kwiaty (1) Biały Jeleń (16) biedronka (3) bieg charytatywny (1) biegniemy z mają dla hani (1) bielenda (13) big active (1) Big Face Hedgehog (1) bingospa (44) Bio Base (1) bio nawilżenie (1) bio serum (1) Bio-Beauty (3) biocol (4) Bioderma (4) BioDermic (1) bioelixire (1) Biofficina Toscana (1) biofix (1) biogarden (1) bioHYALURON4D (3) biokap (1) biolinea.pl (1) Bios Line (2) biosilk (2) biotyna na włosy + krzem (1) biżuteria (1) Bjobj (3) Black Coconut (1) blistex (1) Blogerki dla zwierzaków (2) blue dragon (1) błonnik witalny (2) Błyskawicznie nawilżający krem na dzień (1) błyszczyk (6) body butter (1) body club (2) body pump (1) body scrub (1) body scrub gel (1) born pretty store (5) Borowinowy żel pod prysznic (1) borówka (3) botanic (1) bourjois (3) bransoletka (1) bratekplus (1) Brumisateur evian (1) brzoskwinia & mango (1) Bubble Gum (1) budyń (3) bułki (1) buziak style (1) C Intense (1) c-white (2) Cafe Pianka (1) Calvin Klein (1) Candle shea (1) canpol babies (1) carex (1) Caribbean shower & bath milk (1) carmex (2) catrice cosmetics (3) celebrity nails (1) celestin (9) celestynka (1) celia (1) cellu-cure (2) cellulit (2) celluoff (1) Cera Wrażliwa (2) cewe (1) Champagne Rose Color Care Shampoo (1) Chantal (1) CHANTARELLE (2) Chantarelle Laboratory Derm Aesthetic (3) Cherry Nectar (1) chi (1) chleb (1) Chleb orkiszowy z ziarnami (1) choroba (1) ciasteczka (1) ciastka (1) ciasto (9) ciasto drożdżowe do odrywania (1) ciasto francuskie (2) cien (2) cienie do powiek (4) cienie do powiek z bazą (1) cieszyn (2) Cil Prodige Lash Extension (1) Claryfing Mask (1) Class a collagen (1) Clockhouse (1) closer (1) clubing colours (1) collagen & oligominerals (1) coloris (1) colors of luxury (1) colose (2) comfort (1) corine de farme (2) Cosmabell.pl (4) COSMECEUTICUM (1) cosmospa (5) Coty (1) cranberry (1) Creamy Lip Balm (1) creativemagazine.pl (67) Creightons (1) Crystal Collagen Facial Mask (1) cuccio (1) cukier z prawdziwą wanilią (1) cukrowy peeling do ciała (2) cukrowy peeling do stóp (1) CURAPROX (1) Cure Beauty Intense (1) CutisHelp (1) cytrynowiec (1) czarna glinka (1) czarne mydło (2) Czarownica (1) czekolada (5) czekoladowe marzenie (1) cztery pory roku (1) Czysta Skóra (1) Daily Care (1) Dax Cosmetics (7) deep ocean (1) Deep Repair Balsam (1) dekoder genów młodości (1) delecta (1) delia (2) delia cosmetics (5) Delikatny krem do okolic oczu (1) delikatny płyn micelarny (1) Deluxe (1) demakijaż (1) denko (38) Dento fresh (3) dermaglin (1) dermedic (8) dermika (2) dermo body cellulite (1) dermo body firm (1) dermo body nova (1) dermo body slim (1) Dermo Future Precision (1) dermo men (2) deser (18) Dezodorant w kulce (1) diy (2) długotrwała matowa pomadka (1) domowe melodie (1) donegal (10) Double Colored Lip Stick (1) douglas (3) dove (8) dr irena eris (7) dr nona (3) drenafast (3) drenafast sport (1) Drobnoziarnisty peeling wygładzający 3 w 1 (1) drogeria dm (4) Drogocenne Olejki (1) dry fast top coat (1) Dry Shower Body Wash (1) Duschgel Exotic Shower (1) Dzień Matki (1) Dziewczyna w czerwonej pelerynie (1) e-carla (1) easy lites (2) ebelin (2) eco cert (1) ecobeaty (2) ecoblik (1) ecocert (1) efekt brokatowego piasku (1) Efektima (16) ejove (2) Eko-Bańka (2) ekoa (3) ekodrogeria (1) ekspresowe serum antycellulitowe 14 dni (1) elbrus (1) elfa pharm (10) elogie (2) Elseve (1) Emolient Linum (1) emulsja do higieny intymnej (1) Emulsja z witaminą C (1) Energetyzująca Pianka Do Mycia Twarzy (1) Energetyzujący lekki krem nawilżający na dzień (1) Equilibra (4) Erborian (1) essence (3) Essential (1) Essential Oils (1) essie (3) etja (1) eveline (4) eveline cosmetics (45) evian (1) evoluderm (4) Evrēe (15) excellence (1) Experience the magic (2) expert (1) Express Dry Shampoo (1) Extra Long Lasting Quick Dry (1) Extra Thickening Tonic (1) Eye max precision (1) eyeliner (1) Eyephoria (1) Fabryka Świec Light (1) fale dunaju (1) farba do włosów (1) Farmec (1) farmona (16) Fashion Colour Eyeshadows (1) Fiji Passionsfruit (2) filtrat ze śluzu ślimaka (1) fishbone (1) fitness (2) fitomed (27) fizzing bath bomb (1) fizzing bath pastille (1) Flashy Curl Mascara (1) flax (3) Fleur d`Oranger (1) flodomax (1) flos-lek (1) Flos-lek Pharma (1) flower collection (1) Fluid regeneracyjny 3 w 1 (1) Foot Care (1) Formuła Norweska (1) forte slim (2) Forte Sweden (7) fotoksiążka (1) Fresh & Beauty (1) Frozen Breeze (1) fundacja TVN (2) futuris 30+. krem przeciw pierwszym zmarszczkom (1) gal (1) galeria ukryte w słowach (1) Garden of Eden (2) gardener of feelings (1) GARDENPHARM (1) garnier (10) gąbka (1) Gentle Eye Cream (1) gerovital (4) gillette (1) Glinka Ghassoul (1) glinka różowa (1) glov (2) Gold Argan (2) Golden Oils (1) golden rose (1) goldwell (2) gosia (3) gosia sprytne patenty (2) góry (1) grahamki (1) Granex (1) grecja (1) green olive (2) green pharmacy (8) greenovita (1) greepoint (1) grejpfrut (1) grimm (1) H3 Evolution (1) halloween (2) hammam (2) harmony (1) Hawaii Pineapple (2) Head & Shoulders (1) hean (4) hebe (4) helix vital care (2) hello slim (1) herbal care (3) herbal vital care (1) Herbapol (1) herbata (2) herbata i henna (1) herbata królewska (1) herbata owocowa (1) herbata zielona (1) herbata ziołowa (1) Herbatint (2) herpex (1) hialuronowy mikrozastrzyk (1) high definition (1) himalaya (1) himalaya herbals (1) Hipoalergiczny szampon do włosów z naturalnym chlorofilem (1) home spa (1) hotel (1) hotel zamek lubliniec (1) house (2) Hyaluronic Acid Serum 1 (1) Hydra Impact 360° (1) HYDRAIN3 HIALURO (1) hydro-repair (1) hydrolat oczarowy (1) Hydromineralny zabieg do stóp z glinką ghassoul (1) i love lasting finish (1) IDEAL BEAUTY (1) idealia (1) idealia life serum (2) Idealist Powder (1) imbir i trawa cytrynowa (1) indian (1) indigo (1) indogolicious (1) infi niti (1) ingrid cosmetics (6) inneov (1) inner effect (2) Instatnt Help (1) integrine (1) Intensis Moisture (1) Intensive (1) Intensive Care (1) intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biust (1) IsaDora (5) isae (1) isana (14) izaura (1) jabłka (2) jadwiga (1) japanese (1) Jardins De Provence (1) jardins du monde (1) JASNY ZŁOTY KASZTAN (1) Jaś i Małgosia łowcy czarownic (1) jaśmin i zielona herbata (2) Jean D'Arcel (2) jedwab (1) Jedwab do ciała z masłem Shea o aromacie piwonii (3) jesień (1) joanna (24) joko (4) jysk (1) kakao (1) kallos (1) kamill (1) kamis (1) kares (1) KaRoKa (1) kasza jaglana (2) kawior do kąpieli (1) Keep Your Cool (1) Keratynowa kuracja do włosów ze spiruliną (1) kessa (1) klarendes waschgel (1) klub elfa pharm (9) kneipp (2) knorr (1) kobiece sekrety (3) kobo professional (3) koenzymy młodości (1) Kojąco-nawilżający krem z DUO-C na dzień i na noc (1) Kojący krem nawilżający do twarzy (1) kokos (1) Kokosowa sól do stóp (1) kolagen (1) kolagenowe serum do mycia twarzy (1) kolastyna (1) kolczyki (1) kolorowy (1) komoda (1) kompleks algowy (1) koncentrat cynamonowo-kofeinowy (1) konferencja (1) konkurs (13) korund (2) korund szlachetny (2) kosmetyki azjatyckie (1) kosmetyki naturalne (1) kotanyi (1) kraina słodkości (1) Kraków (2) kredka do oczu (2) krem BB do włosów dojrzałych (1) krem brzozowo-nagietkowy z betuliną (1) Krem do cery trądzikowej ze szczodrakiem krokoszowatym (1) krem do rąk (13) krem do rąk i paznokci (1) krem do rąk z proteinami jedwabiu (2) krem do stóp (1) krem do stóp i paznokci (1) krem do twarzy (2) krem matujący (1) krem na dzień (5) krem na noc (6) Krem na noc z ekstraktem z oliwek (1) krem na zmęczone nogi (1) krem nawilżająco-ochronny 24H (1) krem nawilżająco-regenerujący na noc (1) krem odżywczy do stóp (1) krem pielęgnacyjny do rąk (2) krem pod oczy (3) krem ratunek dla rąk (1) Krem remodelujący (1) krem waniliowy (1) Kremowa odżywcza płukanka z zieloną herbatą (1) kremowe mydło z jedwabiem (2) Kremowy żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy (1) krew z krwi (1) Królewna Śnieżka i łowca (1) kruche ciasto (1) kruche ciasto z malinami i budyniem (1) kup misia (1) Kuracja S.O.S. do popękanej i suchej skóry stóp (1) Kwarantanna (1) kwas hialuronowy (2) kwas mlekowy (1) kwiat arniki (1) kwiat lotosu (1) kwiecista łąka (1) L'arisse (1) L'biotica (1) L’biotica (1) L’biotica Professional Therapy (1) LA AQUA (2) la mania (1) laboratorium barwa (3) lady berry (2) lady speed stick (1) Lait Hydratant (1) lakier (1) lakier do paznokci (20) laktator (1) lash color waterproof mascara (1) laura conti (1) Le Petit Marseillais (10) Lekki hydro-krem na dzień (1) lekki krem nawilżający (1) lekturowo (1) lemax (1) Lemax Colour Nail Enamel (1) Lemon Lavender (1) les argiles du soleil (1) Liebster Blog (1) lift it (1) liftingujący krem regenerujący (1) liftingujący krem rozświetlający (1) lilacism (1) limmi (3) liner (1) linum (1) lip elixir (1) Lip Gloss Waterproof Matte Velvet (1) lirene (14) listonosz (2) long lasting lip gloss (1) Long Wear Nail Polish (1) longverti (1) Loreal (2) Loreal Paris (1) Lotion Tonique Sensitif (1) Love Me Green (5) Lovely (13) lovi prolactis (1) LPM (3) lubliniec (1) lukier (1) luksja (1) Luksusowe rzęsy 519 (1) lumene (1) LUMI-CREAM (1) łagodzący koncentrat wzmacniający (2) łagodzący krem wzmacniający dzień bogaty (1) łagodzący krem wzmacniający dzień lekki (2) ma cherie (1) MAC (1) macadamia ylang-ylang (1) mackar (1) macrovita (4) Madame L'Ambre (8) madre bass (1) magic bar (1) Magic Make-up (1) Magic Rose (1) Magical Cover 5 in 1 (1) magiczne chusteczki (1) magiczne krajobrazy (1) Magnetic Look (1) majówka (1) makadamia (1) makaron bartolini (1) Make Up Base (1) Makeup Setting Spray (1) makijaż (1) malinowa obsesja (1) malinowy klub (1) maliny (3) Manufaktura (1) manufaktura apteczna (3) mapa zdrowia (2) marba (1) marc anthony (3) marion (3) marion spa (1) mariza (4) marsylskie.pl (5) maseczka (10) maseczka do twarzy (1) Maseczka do twarzy z zieloną glinką (1) maseczka przed randką (1) Maseczka z miodli indyjskiej (1) maseczka-peeling k+k (1) maska anty-stres. maska z glinką żółtą (1) maska do twarzy (3) maska do włosów (1) maska kolagenowa (1) maska kolagenowa w ampułkach (1) maska z naturalnego jedwabiu (1) maska żelowa (1) maska-ekspres (1) maska-opatrunek (1) maska-serum do rąk (1) maska-serum do stóp (1) Maskara podkręcająca i zwiększająca objętość (1) masło do ciała (6) Masło do ciała Granat & Jagoda Acai (1) Masło do dłoni (1) masło karite (1) Masło shea z wanilią (1) Master Curl Mascara (1) maszynka do golenia (1) Mattifying & Anti Redness (1) Matujący puder w kompakcie (1) max effect (1) max factor (4) Maybelline (5) me now (1) Medipharma Cosmetics (1) meet beauty (1) megakrzem (1) melisa & jałowiec (1) mezo push-up (1) mezoterapia&ultradźwięki (1) Mgiełka upiększająca (1) micellar fluid (1) Migdałowy Krem do Stóp (1) migdały (1) mikrodermabrazja (1) mikrowłókna (1) milkana (1) milkberry (2) Mini perły do kąpieli (1) minimax (3) miniprodukty (1) mint candy apple (1) miód (2) miraculum (3) miss (5) miss belle (1) miss sporty (7) mix foto (9) mleczko (1) mleczko do ciała (2) mleczko do demakijażu (3) mleczko do kąpieli (1) Mleczko nawilżające (2) mleczko pod prysznic (1) Mleczko tonizujące do demakijażu 2w1 (1) mleko do kąpieli (1) młode dłonie (1) młody jęczmień (3) młody jęczmień w saszetkach (1) Młody papież (1) modelujący koncentrat wyszczuplający (1) modelujący olejek do ciała (1) mohito (1) moi (1) moja cewe fotoksiążka (1) mon credo (1) Montagne Jeunesse (1) Moonlight Path Body Lotion (1) more blond (1) morze (2) mój krem nr 10 (1) mój krem nr 5 (1) mój krem nr 7 (1) mój krem nr 8 (1) muffinki (6) Muffinki jogurtowe z kawałkami czekolady (1) muffinki z jagodami (1) Muffinki z owocami sezonowymi i płatkami owsianymi (1) Multi Action Wysuszacz (1) multi vitamin gloss (1) murzynek (1) musująca kula do kąpieli (3) musująca pastylka do kąpieli (1) musujące kule do kąpieli (2) My Tea (1) my tea box (1) mydlnica lekarska (1) mydło (2) mydło borowinowe (1) mydło glicerynowe (1) mydło hipoalergiczne (1) mydło malinowe (1) mydło oliwkowe (1) mydło peelingujące (2) mydło w płynie (1) mydło wiśnia z migdałami i jogurtem (1) Mydło z Aleppo (1) mythos (6) Nabłyszczacz (1) nacomi (17) Nail Repair Natural (1) Nail Salon (1) Nail Textile (1) najel (2) naklejki na paznokcie (1) naklejki wodne (1) namiętnik (1) natural body butter (1) Naturalny Olejek Relaksujący Do Masażu (1) naturalny peeling do ciała (1) naturia (5) naturia body (1) Nawilżająca bezbarwna pomadka do ust z ekstraktem z aloesu (1) Nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów (1) nawilżająco-wygładzające mleczko do demakijażu (1) nawilżający balsam do ciała (1) nawilżający balsam w sprayu do ciała (1) nawilżający krem arnikowy (1) nawilżający krem do rąk (2) Nawilżający krem do twarzy (1) Nawilżający krem zmieniający się w rozświetlający fluid (1) nawilżający peeling do ciała z filtratem ze śluzu ślimaka (1) Nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1 (1) nawilżający żel micelarny (1) neicha (1) neicha.pl (1) Neutrogena (1) new york (1) nie jesteś sam (2) Niechorze (1) niewidzialne rękawiczki (1) nina (1) nivea (15) nivelazione (1) Noble Health (1) noni care (9) normaderm (1) nouba (3) nougat london (6) nowości (1) nutella (1) Nutricolor (1) Nuxe (1) o'rigth (1) O`Herbal (2) o`right (1) Obsessed (1) ocean friends (5) ocean green (1) ochronny krem sportowy (1) oczarowanie (1) oczyszczająca maseczka z ekstraktem z gliny (1) oczyszczający szampon normalizujący (1) odchudzanie (1) Odnawiające mleczko regenerujące (1) odświeżacz powietrza (1) Odżywcza kuracja kąpielowa (1) Odżywcza maska z owsem do włosów cienkich i zniszczonych (1) Odżywczy balsam do ust Tutti Frutti (1) odżywczy krem do stóp suchych i zniszczonych (1) Odżywczy piwny olejek do kąpieli (1) Odżywczy żel pod prysznic (2) odżywka chroniąca i zwiększająca objętość (1) odżywka do paznokci (4) odżywka do włosów (9) Odżywka do włosów blond z arganem i rumiankiem (1) OL'VITA (2) olay (6) OLAY Total Effects 7 in one (1) olej arganowy (7) olej kokosowy (1) olej lniany (1) olej witaminowy z Q 10 (1) olej z avocado (1) olej z awokado (1) olej z czarnuszki (1) olej ze słodkich migdałów (1) olejek arganowy (1) olejek do ciała (4) olejek do ciała i do masażu (1) olejek do kąpieli (3) olejek do kąpieli i pod prysznic (1) olejek do masażu (1) olejek do twarzy (1) olejek do ust (1) olejek łopianowy ze skrzypem polnym (1) olejek oliwkowy pod prysznic (1) olejek ze słodkich migdałów (1) olejki orientalne (1) olia (1) oligominerały (1) Olive Extract Series (1) Olivenöl (2) oliwka (1) On Line (9) on-the-go (1) orange is the new black (2) organics beauty (1) Organiczny multikrem z masłem shea i olejkiem jojoba (1) orientana (8) oriflame (24) original source (8) orly (3) Orphan Black (1) osmozacare (1) ossoliński (1) owoce (1) owoce w syropie (1) pachnąca saszetka do szuflady (1) pachnąca szafa (1) paczka ambasadorska (1) paese (3) Pain au chocolat (1) palmolive (1) paloma footspa (1) panna cotta (1) pantene (1) parodontosis (1) pasta do mycia zębów (1) pat&rub (2) peel-off renew (1) peeling (4) peeling cukrowy (1) peeling do ciała (8) peeling do twarzy (5) peeling do ust (1) peeling solny (1) peeling w żelu (1) peeling w żelu do ciała z lilią wodną i wyciągiem z pereł (1) peeling/maseczka z pestek malin (1) peonia (1) perfect body (1) perfecta (10) perfecta spa (5) perfumowany krem do ciała (1) perfumowany peeling do ciała (1) perfumy do pomieszczeń i samochodu (1) persil duo-caps (1) pędzle do makijażu (1) pharma cf (3) pharmatheiss (1) phenome (1) physio (1) pianka do ciała (1) pianka do higieny intymnej (2) pianka do mycia twarzy (1) pianka do rąk (1) Pianka samooplająca (1) piaskowy lakier do paznokci (1) pieczenie (2) pieguski (1) Pielęgnacyjny balsam do ust (1) Pielęgnujący krem do rąk (1) Pieniący peeling-żel (1) pierre rene (2) piękna cera (1) piękna cera aqua (1) piękne ciało (3) pigment (1) pijane rodzynki (1) pilnik (1) pilomax (3) pina colada (1) pingwiny (1) piwo (1) planet spa (1) planeta organica (1) plant (1) playboy (1) płatki kolagenowe (1) płyn do kąpieli (2) płyn do płukania jamy ustnej (1) Płyn lawendowy do twarzy (1) płyn micelarny (7) Płyn micelarny H2O (1) początek (1) Pod Tubą (1) podaruj misia (1) podgrzewacz (1) podkład (5) podkład 3w1 (1) podwójne paluszki (1) pokrzywa i zielona herbata (1) Pollena Ostrzeszów (4) poly-helixan (1) pomaderia (1) pomadka do ust (6) pomadka nawilżająca (1) pomadka ochronna (2) pomadka trwała (2) pomadki trwałe (1) Pomarańcza & Grejpfrut (1) pop sugar (1) possess (1) Power Fruit (1) powitanie (1) pralinki (1) precious oils (1) prekursorki.pl (1) Prelude Primer Base (1) Preventive (1) Pro Longwear Eye Shadow (1) procter and gamble (1) profesjonalna szkoła makijażu (1) promocja (5) ProSalon Professional (1) prosto z natury (5) prostoznatury (1) provivo (1) próbki (2) prymat (1) prywata (21) Przeciwzmarszczkowy koncentrat kwasu hialuronowego (1) przeciwzmarszczkowy krem wzmacniający (1) przeciwzmarszczkowy krem wzmacniający dzień (1) Przeciwzmarszczkowy odmładzający krem na dzień (1) przeciwzmarszczkowy peelingujący krem enzymatyczny (1) przegląd poczty (24) przepis na kobietę (1) przerwa (2) puder (2) puder do kąpieli (1) puder ryżowy (1) puder w kamieniu (1) pulanna (9) Pump It Up For Men (1) pur blanca (1) Pure Argan Oil (1) purederm (4) Purely Pampering (1) Purifying Neem Mask (1) push up-cure (2) qlinarnie (36) Quattro (1) radox (4) rafaello migdałowe (1) rainbow eye liner (1) ratunek (1) recenzja (342) Regenerujący Krem do Ciała z Perłą (1) Regenerujący Krem Do Twarzy Na Noc (1) regenerujący krem na noc (1) regenerujący krem wzmacniający noc (1) regenerujący krem-maska do stóp (2) regenerujący olejek do twarzy (2) regenist (2) rekomenduj.to (2) rekonstruktor (1) relift 45+ (1) reserved (1) restauracja & winiarnia Pasja (4) reveal (1) Revita Perilla (1) revlon (1) Rewitalizacja dłoni i stóp (13) Rexona (11) ręcznie robione cukierki (1) rękawica (1) rękawica do masażu (1) rękawiczki żelowe (1) rilanja (2) Rimmel (8) rival de loop (1) rodos (1) rodzynki (1) Romantic (2) rosacal (4) Rossmann (11) rouge infusion (2) ROYAL GLOW CLINIC (2) rozdanie (35) Rozjaśniający krem na noc z kwasem kojowym i askorbinowym (1) rozświetlający (1) róż do policzków (1) róża (1) Rybnik (10) rymanów zdrój (5) rzęsy (1) sally hansen (1) salon pro lycra (1) sampar (1) samplecity (3) saszetka zapachowa do butów (1) Saubär (1) Schauma (3) schwarzkopf (2) Schwarzkopf Proffesional (1) Sea Salt Texturising Spray (1) seche vite (1) sephora (7) ser feta (1) serial (4) sernik (2) serum (3) Serum C Intense (1) serum do twarzy (2) Serum kolagenowe do ciała z olejkiem arganowym (1) Serum na kontur oczu i ust (1) serum shampoo keratin (1) Serum witaminowe (1) shanghai (1) Shave-Lab Zero (1) ShinyBox (3) shower body wash (1) shower oil (1) siarkowa moc (1) silk charm (1) silnie odżywiająca i regenerująca kolagenowa maska z czekoladą (1) silor+b (1) sinsay (1) skarb matki femina (2) skarby świata (1) skin blossom (1) skoncentrowane serum antycellulitowe (1) skrzyp polny (1) sleek (3) slim extreme 4D (2) słodkie migdały i biała glinka (1) słoneczne oliwki (1) Smaczna Herbata (2) so elixir (1) so fever (1) so fresh (2) so pretty (1) sofia (1) Soft & Clear (1) sok z limonek (1) solar (1) soraya (22) SOS luksusowy krem przywracający gęstość skórze (1) sól borowinowa (1) sól do kąpieli (7) sól do stóp (1) sól lawendowa (1) Sól morska do stylizacji (1) sól pieniąca do kąpieli (1) spa professional (1) spearmint & lime (1) SPECIAL AESTHETICS (2) specjalistyczna kuracja nawilżająca (1) specjalistyczny chłodzący żel do nóg i stóp (1) spotkanie blogerek (4) spotkanie Kejterek (1) Spotkanie Śląskich Blogerek (10) stardust (1) stay on eyeshadow base (1) stenders (3) stop suchej skórze (3) STOP SUCHEJ SKÓRZE TWARZY (1) stóp i ciała Figa & Granat (1) Stranger Things (1) Strongly regenerating nailcare (2) stylowe zakupy (2) suchy szampon (1) sudomax (1) Sudopharma (1) sufleciki (1) sun ozone (1) Sunshine Blonde (1) Sunshine Blonde Conditioner (1) super foods (1) super slim (1) suplement diety (1) suplementy diety (1) Supreme Selection Restore (2) swatche (23) sweet secret (1) sydney (1) sylveco (4) synergen (1) Syoss (7) syropy.eu (1) szafirowy peeling do rąk (1) szampon (9) szampon arganowy (1) szampon borowinowy i 5 ziół (1) szampon do włosów (7) szampon do włosów farbowanych (2) szampon I Love my Planet (1) szampon i płyn do kąpieli dla dzieci 2w1 (1) szampon jajeczny (1) Szampon kolagenowy z oliwą z oliwek (1) szampon malinowy (1) Szampon odbudowujący strukturę włosa (1) szampon rewitalizujący (1) szampon wzmacniający (1) Szamponowe serum keratynowe 100 % (1) szczoteczka do zębów (1) szczotka do masażu (1) szczotka do włosów (1) szminka do ust (1) szpinak (1) sztanga (1) sztuczne rzęsy (1) Szupex (1) szymon (1) śluz ślimaka (1) średni peeling błotny do twarzy (1) świat natury (1) świeca (1) świeczka do masażu (1) Tabu (Taboo) (1) taft (1) tag (2) taheebo (1) takko (1) tarta (1) tarta z rabarbarem (1) tarta ze śliwkami (1) tartaletka (1) taśmy TRX (1) tea-light (1) technologia wieku (1) termiczne spa (1) terre de sarval (1) test (3) test porównawczy (1) testerka (1) testowanie (95) testuję (83) testuję z maliną (4) testy (7) The Bath Party (1) The Body Shop (4) The Crown (Królowa) (1) The Knick (1) the one (1) The Secret Soap Store (3) Thick & Strong (1) TianDe (1) timotei (4) tint (1) tiramisu (1) tołpa (44) Toni & Guy (1) Tonik antybakteryjny normalizujący (1) Tonik do skóry wrażliwej (1) tonik do twarzy (3) tonik do włosów (1) tonik nadający supergęstość (1) Tonik-mleczko 2w1 (1) Tonizujący żel pod prysznic (1) top coat (1) torebka (1) total action (1) total effects (1) trawa cytrynowa & bambus (2) Tricologica (1) trind (1) true perfection (1) Trwała farba do włosów (1) TRX (1) tuberoza & jaśmin (1) Turkish thermal baths black soap (1) Turquoise Sky (1) tusz do rzęs (8) tutti frutti (5) uholki.pl (16) ujędrniające serum liftingujące (2) Ujędrniająco-wygładzający balsam do ciała pod prysznic (1) ultra nawilający olejek do ciała (1) ultra odżywcze mleczko do ciała (1) ultralekki krem nawilżający (1) under eye cream (1) under twenty (2) upominki (5) Urban Decay (1) uriage (1) urlop (4) uroda i zdrowie (18) urodziny Elfa Pharm Polska (1) Utrwalający spray do makijażu (1) Utwardzacz (2) uwikłani (1) Valdi Spectrum Group (1) vaseline (1) venisima (1) venita (2) verona (3) Vice Lipstick (1) vichy (12) vipera (1) virtual (1) vis natura (1) vis plantis (4) vita liberata (1) Volume Mousse Podwójna Objętość (1) wakacje (6) wakacyjne spotkanie blogerek (1) wanilia (1) wanilia i cytryna (1) wanilia i śmietanka (1) wanilia w laskach (1) warszawa (3) wataha (1) water lily & pearl (1) weekend (1) wellness and beauty (8) Werbena & Cytryna (1) Wesołych Świąt (6) Westworld (1) White Diamonds (1) White Edition (1) White Flowers Experience (1) Wibo (11) wielka akcja testowania kosmetyków (2) wielkanoc (1) wien (1) wiklina (1) wild argan oil (1) wiosna (1) wisła (1) witamina C (1) woda mineralna w spray`u (1) woda perfumowana (3) woda toaletowa (1) Wodoodporna kredka do oczu Smoky Eyes z gąbką (1) Wonder Nail (1) wosk (1) wow glamour sand (1) współpraca (84) wulkaniczny peeling do stóp (1) wygładzający (1) wygładzający krem na noc (1) wygładzający krem pod oczy (1) Wygładzający krem z transdermalnym kwasem hialuronowym (1) wygładzający mus do ciała (1) wygładzający olejek do ciała (1) wygładzający peeling do rąk (1) wygładzający peeling do twarzy (1) wygrana (6) wyniki (14) Wypełniacz ust lustrzany blask (1) wypoczynek (1) yankee candle (2) yego (1) YOUTHFUL VITALITY (1) Yves Rocher (20) z apteczki babuni (3) zabieg regenerujący (1) zabieg spa (1) zabieg zmiękczający (1) zakupy (14) zamek lubliniec (1) zapiekanka (1) zbrodnia (1) zdjęcia (11) zdobienie (1) Ziaja (19) zielona oliwka (1) zielony kramik (1) zioła (1) Złota Ajurwedyjska maska do włosów (1) złote serum (1) złoty peeling-masaż (1) zmywacz do paznokci (1) zmywacz do paznokci w żelu (1) żel (1) żel aloe vera (1) żel antycellulitowo-ujędrniający (1) żel do higieny intymnej (3) żel do mycia rąk (1) żel do mycia twarzy (3) żel do mycia zębów (1) żel do nóg zmęczonych (1) żel intensywnie nawilżający (1) żel micelarny (2) żel myjący (1) żel myjący do twarzy (2) żel peelingujący (2) żel pod prysznic (16) żel pod prysznic 3w1 (1) żel pod prysznic i płyn do kąpieli (1) żel z olejkiem pod prysznic (1) żurawina (1) żurawinowa odbudowa (1) życzenia (8)

© In my secret world..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena